2017. augusztus 4., péntek

Fetás dinnyesaláta

Ebben az őrült melegben őrült az is (mint például én), aki órákat áll a konyhában és süt-főz. Ma ugyan sütöttem is, a következő posztban bemutatom. Főzni viszont nem akartam. Egyfelől senki nem is igazán kívánja a főtt ételt és tényleg nem nagyon bírtam volna állni mellette. Mivel mindenki folyamatosan szomjas és kevésbé éhes, mézédes görögdinnyéből és fetából csináltam salátát.

Nos, ennél egyszerűbb saláta nem is igen létezhet... A görögdinnye húsából kockákat vágtam, persze előtte kimagoztam. Mély tálba szórtam a gyümölcsöt, rákockáztam 10-15 dkg fetát és hozzáborítottam egy csomag salátakeveréket. Enyhén megsóztam, meglocsoltam kukoricaolajjal és tekertem rá színes borsot. Igazi nyári saláta! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése