2016. október 14., péntek

Majonézes burgonyasaláta hagymákkal és főtt tojással

Tegnap ügyeletes voltam kedvenc doktorommal és nagyon finom chilis hot-dog-ot vittem mindannyiunknak. Úgy alakult, hogy holnap is ügyeletes leszek. És ilyen nem gyakran fordult még elő, de ma egyáltalán nem éreztem energiát magamban, hogy főzzek... Viszont az újabb 24 óra alatt enni kell valamit, vagy veszek - amihez nincs kedvem. Megnéztem, mi van itthon és így készült el ez az isteni krumplisaláta :)

Igazán nem bonyolult elkészíteni és higgyétek el, nagyon-nagyon finom! :)
8-10 szem nagyobb krumplit megfőztem héjában, megpucoltam és hagytam kihűlni. Megfőztem 8 tojást is keményre. Egy nagy tejfölt kikevertem majonézzel, kicsi mustárral, pár csepp citromlével, ízesítettem sóval, fehér borssal. 1-2 lilahagymát és kb. 4 szál újhagymát felkarikáztam vékonyan. A salátás tál aljára tettem a mártásból. Rákarikáztam egy sor krumplit, szórtam rá minkét hagymából és felkarikázott tojást is tettem rá. Újra majonézes szósz és rétegezzük, amíg tart a hozzávalókból. Nekem egy viszonylag nagy salátás tál telt meg vele. A tetejét néhány szép karika tojással és újhagyma zöldjével díszítettem.
Ez a saláta ünnepi asztalon is megállja a helyét! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése