2016. július 27., szerda

Cukkinis lecsó

Ügyelt után... Valami gyorsat kellene készíteni... És a kosárban még mindig lakik néhány saját kertben termett sárga héjú cukkini. Na jó, akkor legyen belőle cukkinis lecsó!

A lecsó nálam piros posztó. Talán már írtam valamikor, hogy ez az egyik étel, ami mindenki másnál ízlik, a sajátomat valahogy nem szeretem. Még akkor sem, ha másoknak ízlik. Ez most finom lett. :)

Felkarikáztam 5 nagy szem vöröshagymát és kevés olajon megpároltam. Rádobtam nagyobb darabokra vágott virslit és kicsit együtt sütöttem. Ekkor hozzáadtam a feldarabolt paprikát és cukkinit, majd fedő alatt addig pároltam, amíg már majdnem teljesen megpuhult. Közben forró vízbe dobtam - a tetején behasított - 1 kg paradicsomot és meghámoztam, szeletekre vágtam. A majdnem puha paprikás cukkinihez öntöttem. Beleszórtam kb. 6 nagyobb gerezd apróra vágott fokhagymát, sóztam, borsoztam (én még egy kis ételízesítőt is szórtam bele) és készre főztem
Legközelebb a virslit inkább a végén adom hozzá, mert sok "felrobbant" :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése