2016. június 22., szerda

Tökfőzelék

Egy semmi különös vacsora :) Nagyon szeretem a tökfőzeléket, főként, amikor még zsenge a tök. Újfent ügyelet után vagyok, ráadásul ma egész nap el voltam foglalva, így most este főztem meg. Már nagyon sokféleképp kipróbáltam a tökfőzeléket, most úgy csináltam meg, ahogy Apukám felesége tanította. Nagyon finom! :)



A tököt besóztam és hagytam állni. Egy jó nagy fej hagymát apróra kockáztam, kevés olajon megdinszteltem, megszórtam kb. 1 ek liszttel és összepirítottam. Ekkor ráöntöttem a besózott tököt (nem csavartam ki, de nem is volt nagyon sós), és még egy kevés vizet. Jól összekevertem és fedő alatt puhára főztem, közben dobtam bele egy leveskockát. Nagyon gyorsan elkészül, néhány perc elég neki. Amikor már szinte készen volt, hozzászórtam felaprított friss kaprot és tejfölt. Ezzel már nem főztem, csak összemelegítettem. Sült virslivel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése