2015. november 29., vasárnap

Ropogós sajtos tepsis krumpli

Egy igazán gyors ebéd. Tegnap reggel - ügyelet után - vonatra szálltam és lementem a férjem után a tanyára. Fáradt is voltam, nem volt sok energiám a főzésre. Egy finom paradicsomlevest csináltam betűtésztával és ezt a nagyon egyszerű, gyors és finom krumpli ételt:

1 kg krumplit meghámoztam, kockákra vágtam és egy kiolajozott tepsibe terítettem. Összekevertem 3 ek prézlit kevés sóval és borssal, ezt egyenletesen a krumplira szórtam. Tetejét picit meglocsoltam még olajjal és forró tepsibe toltam. Kb. 25 perc alatt szépen, ropogósra sült. Ekkor kihúztam a sütőből és megszórtam 20 dkg reszelt füstölt sajttal. Már csak addig toltam vissza, amíg a sajt ráolvadt a tetejére.

1 megjegyzés:

  1. Annyira szeretjük mi is. Húsokhoz is nagyon finom. Legutóbb sült oldalashoz és birsalma befőtthöz volt..

    VálaszTörlés