2015. augusztus 30., vasárnap

Az utolsó igazi nyári hétvége

Amilyen lassan jött, olyan gyorsan repült el ez a nyár is. Természetesen lementünk a tanyára, ahol Cica nagyon várt minket! :) Rettentően megszerettem ezt a cicát, aki teljesen hozzánk szelídült. :) Mindig sajnálom otthagyni, de ő kicsit sem szobacica...
 Vajda Zsuzsi a Facebook-on sok finom csábító dolgot mutatott be az elmúlt napokban, amiből már én is megcsináltam az előzőekben bemutatott koktélparadicsomot. Most  megcsináltam ezt a marinált paprika, koktélparadicsom, sajt kombót tökmagolajba fektetve:

És íme a recept szó szerint:


Hozzávalók: 2 db nagy kápia paprika, 10-15 dkg sajt, 1 marék olajbogyó (csak az egyikben van) 3 gerezd fokhagyma, pár db koktélpari, fél citrom leve, 1 chili felkarikázva (ebben nincs) 1 dl olívaolaj, extraszűz, 1 dl tökmagolaj (én kevesebbet tettem) 1 ek méz, rozmaring ág, bazsalikom levél
Az olívát felforrósítjuk, elzárjuk és bele a vékony karikára vágott fokhagymát párperc sercegés után bele a tökmagolaj, méz chili jól elkeverni és hűteni. A kápiát megsütöttem, lehúztam a bőrét, csíkokra vágtam a húsát. Az üvegbe rétegesen raktam. Az egyikben nincs olajbogyó, abban több a koktélpari. Ráönteni az olajat, bele a rozmaringágat és a bazsalikom levelet. 2 napig min pihenjen, hogy összeérjenek az ízek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése