2015. május 9., szombat

Melegszendvics bolognai raguval

Kivettem egy nap szabadságot és lementünk végre a tanyára! :) Már nagyon vártam, régen voltam lent. Jött a fiam is, mert sejtettük, hogy nagyon sok munka lesz levágni a hónaljig érő füvet és kigazolni. Hát, még az elképzeléseinket is felülmúlta, ami fogadott minket. Hihetetlenül megnőtt a fű. rengeteget dolgoztunk, momentán mozdulni alig bírok. Tegnap este húst sütöttem a kinti sütőn, ma reggelre pedig ezt a Bolognai ragus melegszendvicset csináltam, aminek a fiam nagyon örült persze... :)


Egyébként nem morcos mindig! :))))
Ja és a recept:
1 fej hagymát megdinszteltem, rádobtam fél kg darált húst és kicsit átpirítottam. Hozzáadtam 1 doboz darabolt paradicsomot, 2 gerezd áttört fokhagymát és 2 dl passzírozott paradicsomot. Kevergetve addig főztem, amíg a hús megpuhult. Ekkor sóztam, borsoztam és adtam hozzá fél csokor apróra vágott petrezselymet és bazsalikomot. Akkor zártam el a hőt alatta, amikor már sűrű szósz lett belőle. Császárzsemlét félbevágtam, vékonyan megvajaztam, majd bőséggel megpakoltam a raguval. Tetejére reszelt mozzarellát szórtam és sütőben rápirítottam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése