2014. december 4., csütörtök

Gorgonzolakrémmel töltött sült krumpli

Ügyelet után többnyire csak ejtőzöm itthon, sok kedvem ilyenkor szinte semmihez sincs. De azért itt van a fiam és a zuram is, enni pedig kell. Ez egy nagyon egyszerű étel, de azt hiszem nem sokan vannak, akik nem szeretik! :) Lementem a zöldségeshez 4 nagyobb krumpliért. A 4 krumpli volt 2 kiló! :)

A négy krumplit alaposan megmostam és 180 fokra előmelegített sütőbe toltam. Bő másfél óráig sültek. Amikor a héja már púposodott és a krumpli puhult, akkor kivettem őket. Félbevágtam mind a négyet, evőkanállal kicsit kivájtam a közepüket. A következő krémmel töltöttem meg: 10 dkg mascarponét habosra kevertem 10 dkg krémes gorgonzolával. Picit sóztam, borsoztam, reszeltem bele egy gerezd fokhagymát szerecsendiót. (Itt jegyzem meg, hogy mivel a krumplik nagyok voltak, ennek a mennyiségnek a kétszeresét készítettem el). Meglocsoltam kicsit olívaolajjal a tetejüket és szórtam rá kevés chilipelyhet. Visszatoltam a sütőbe, amíg a sajt megolvadt. Sikere volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése