2014. december 14., vasárnap

Advent 3. vasárnapja

Irtó sebességgel száguld az idő... Mindjárt karácsony van! Meggyújtottuk a 3. gyertyát is. Sok időm nem volt most készülni, mert pénteken ügyeletes voltam, ma pedig lent voltunk a tanyán, hogy még egyszer rendbe rakjuk a kertet és a házat. Így "csak" csodafinom kókuszgolyókat csináltam, amiknek a közepében egy szem meggy van.
A múltkori csillagos kalács barna csillagos tésztájából maradt, így ezek a golyócskák abból készültek. Összemorzsoltam 40 dkg tésztát (ennek hiányában a kekszmorzsa is tökéletesen megfelel). Adtam hozzá 10 dkg olvasztott vajat, egy fél narancs reszelt héját, 5 dkg kókuszreszeléket, 10 dkg cukrot, 1 kk vanília aromát, 2 ek rumot és jól összedolgoztam. Meggybefőtt levét kezdtem öntögetni hozzá, de csak annyit, hogy jól összeálljon. Diónyi darabokat szedtem belőle, ellapítottam, közepébe 1 szem meggyet csomagoltam és megforgattam kókuszreszelékben. (ha kekszből csináljátok, kell hozzá 2 ek kakaópor is).
Nagyon finom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése