2014. október 5., vasárnap

Töltött bacon

Szóval, Kedves Olvasóim! Most egy darabig nem láttok tőlem szépséges fotókat... Pontosabban nem a megszokott fotókat látjátok majd, csak olyanokat, amiket én tudok készíteni egy kis mezei géppel. Ugyanis kis udvari fotósom ma útra kelt, hogy megalapozza a jövőjét a határainkon túl. Reggel 6-kor búcsúztam el tőle a találkozási ponton, azóta a szívem darabokban. Persze, tudom, hogy neki most jó lesz, tudom, hogy hatalmas lehetőség ez és elismerem mindazt a tudást, erőfeszítést, amit abba tett, hogy ez az állás az övé legyen. De a szívem persze vérzik. Dina barátném olyan gyönyörűen fogalmazta ezt meg ma: "amikor megszületett, a szíved egy darabját nekiadtad. Most, hogy ő távolodik, úgy érzed, ez a darabka fájdalmasan elszakad, de hidd el, ez nem igaz" Igen, úgy érzem, valami úgy eltört bennem... Na, mindegy, az élet itthon nem áll meg. A zuram szegény leesett a lábáról, alig eszik valamit.Finom húslevest főztem, azt szerencsére megeszi. És a még itthon maradóknak készült töltött bacon.

Nagyon egyszerű elkészíteni. Valamelyik főzős csoportban, a FB-on osztotta meg az ötletet valaki.
Szóval, apróra vágtam egy fej hagymát, amit kevés olajon megdinszteltem. Hozzáadtam 25 dkg szintén apróra vágott gombát, amit sóztam, borsoztam és jó sok petrezselyemmel meghintettem. Amikor zsírjára sült, hagytam hűlni. Vízbe áztattam 5-6 nagyobb szelet kenyeret, kicsavartam, összemorzsoltam és 4 tojás kíséretében az előzőekhez adtam. Jól összedolgoztam. Nekem kellett még bele kevés zsemlemorzsa is, hogy összeálljon. Gombóckákat formáztam belőle és baconbe göngyöltem, majd ment a sütőbe. Amikor már pirosodik a bacon, akkor jó. :)

2 megjegyzés:

  1. Andrea, Dina nagyon szépen leirta, szebben nem is lehet. Mostanában én is aggódok sokat, az én elsö unokám Dennis élete egy új állomásához ért, tölünk 600 km-re költözött. Mindig bögni kell ezek miatt a gyerekek miatt.
    Annak idején anyukámat kérdeztem amikor a magam útjára tértem - miért kell ezért sirnod ? - ma már nagyon is tudom miért. El kell engedni Öket, de hidd el visszajönnek.

    VálaszTörlés
  2. Andrea, vígasztaljon, hogy ez a lányodnak a javát szolgálja. A többi meg nem számít.

    VálaszTörlés