2014. augusztus 21., csütörtök

Nyaralás egy új recepttel

Kissé későn, most, augusztus második felében jutottam el oda, hogy szabadságra megyek. Az első három nap gyönyörű volt, mentünk strandolni is a közeli üdülőbe, ami egy csodálatos arborétum közepén található. Mutatok néhány képet:



Gyönyörű tisztavízű a medence és senki nem népesítette be, így a kikapcsolódás tökéletes:
És egy tüneményes "vendégem is volt! :) Különlegessége, hogy nem tudtam elkergetni! Mindig visszajött és ugyanoda szállt rám:
Ragyogó kék ég, tiszta levegő:
Kaptam egy méretes cukkinit a szomszédtól és hozzá egy receptet is. Zöldséges tészta cukkinivel:

 A cukkinit meghámoztam és nem túl nagy kockákra vágtam. 5-6 szem paradicsomot szintén felkockáztam, plusz még 2 paprikát is. Felkarikáztam egy szál füstölt kolbászt és belekockáztam még 20 dkg löncs-húst (nem konzervet!). Kifőztem 50 dkg kockatésztát, ezt is az előzőekhez adtam. Leöntöttem 1/2 liter főzőtejszínnel. Sóval, borssal ízesítettem és jól összeforgattam az egészet. Sütőtálba öntöttem az egészet, tetejére sajtot reszeltem és megsütöttem. Próbáljátok ki, nagyon finom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése