2014. február 23., vasárnap

Meyer citromos-mákos trüffel

Praliné Zsuzsi a bonbongyártás királynője és mint oly sokaknak, nekem is ő az etalon. Persze az esetek többségében csak sóhajtozom a csodaságai láttán, de eldöntöm, hogy én úgysem tudom reprodukálni a finomságokat.  Ez a trüffel egyszerűnek tűnt, így neki is álltam. Ahogy a recept is írja, ehhez Meyer citromos porcukor kell. Ennek gondosan neki is álltam, szépen betettem szárítani a sütőbe, majd csak egy kicsit nem figyeltem rá és szépen el is égettem az egészet. Na, eldurrant az agyam és azon nyomban nekiálltam egy következő adagnak úgy, hogy a sütő ajtaját kitámasztottam egy fakanállal és nem mozdultam el mellőle. És így már szép aranyszínű maradt a citromhéj. És ez lett belőle:



1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy kipróbáltad! És igen, ha valami nem sikerül, nekem is rögtön az jön, hogy de csakazértis megcsinálom :))

    VálaszTörlés